Magazinul online "BabyLux" oferă îmbrăcăminte și produse de marcă de marcă pentru copii. Oferim toate documentele și certificatele necesare confirmării calității și autenticității produselor.


Servicii

Dacă aveți probleme în perioada de garanție, centrele de service pentru clienți nu vă vor refuza o reparație sau o inspecție de rutină. Autenticitatea perioadei de garanție este garantată de data specificată de vânzare a mărfurilor și de tipărirea magazinului.

Reparațiile de garanție nu pot fi prezentate dacă cel puțin unul dintre aceste elemente se încadrează în acest produs:
• Produsul nu a fost utilizat corect;
• au fost încălcate regulile de instalare / asamblare;
• în cardul de garanție nu există o dată de cumpărare, ștampila magazinului, semnătura vânzătorului;
• Cardul de garanție a fost deteriorat sau există corecții asupra acestuia;
• înainte de a contacta centrul de service, a fost aplicată auto-repararea;
• Produsul a fost deteriorat intenționat sau în condiții de funcționare extreme.


Schimbați și returnați


Aderând la legea "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor", cumpărătorii au dreptul de a efectua schimburi sau returnarea bunurilor în termen de 14 zile de la efectuarea unei achiziții. În acest caz, schimbul se efectuează o singură dată, cu condiția ca produsul să aibă toate documentele de conformitate, accesorii complete, cecuri și etichete din fabrică. Deschiderea corectă a ambalajului nu reprezintă o încălcare a legii și o eroare la schimbare (nu se aplică ambalajelor din blister sau din plastic).


Schimbul și returnarea vor fi refuzate în următoarele condiții:
• Bunurile aparțin unei categorii care nu este inclusă în lista Legii "Cu privire la protecția consumatorilor". Acestea includ îngrijirea personală sau bunurile de unică folosință;
• produsul a fost utilizat în scopul propus;
• despachetarea necorespunzătoare a cutiei originale sau deteriorarea acesteia;
• au fost deschise mărfurile ambalate în ambalaje de unică folosință.


Când se întoarce sau se schimbă clientul trebuie să se scrie o declarație și să se furnizeze toate componentele care au fost incluse în set în momentul achiziției.


Cu condiția ca în cazul în care mărfurile nu funcționează, schimbul și returnarea lor se produce numai după încheierea centrului de servicii. Se va asigura că nu se încalcă condițiile de utilizare a bunurilor.


Dacă cumpărătorul dorește să returneze bunurile, livrarea este pe cheltuiala sa cu orice serviciu poștal convenabil sau independent.
Pentru a evita situațiile jenante în magazin în timpul schimbului sau returnării, verificați cu atenție setul complet de respectare a legii "Despre protecția consumatorilor":
Bunurile nu ar trebui să se afle pe lista nerecuperabile și returnabile.
Produsul nu trebuie să fie în funcțiune, trebuie să aibă aspectul corespunzător.